گیت دزدگیر فروشگاهی کرج

نصب، فروش و خدمات گیت فروشگاهی به همکاران و راهنمایی مشتریان، فروش تگ دست دوم لباس؛ صدفی گلفی

گیت دزدگیر فروشگاهی کرج

نصب، فروش و خدمات گیت فروشگاهی به همکاران و راهنمایی مشتریان، فروش تگ دست دوم لباس؛ صدفی گلفی

۱ مطلب در آبان ۱۴۰۲ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

سیستم کامل بارکدخوان فروشگاهی چیست؟

سیستم کامل بارکدخوان فروشگاهی، عبارت صحیح و دقیقی نیست ولی منظور مشتریان از این عبارت، تمام تجهیزات مورد نیاز برای اتوماسیون فروشگاه می باشد که شامل یک عدد کامپیوتر یا صندوق فروشگاهی، یک نرم افزار فروشگاهی، یک بارکدخوان و یک فیش پرینتر می باشد که البته می توان در شرایط خاص تجهیزات دیگری را نیز اضافه کرد، مثلا برای تولید کننده ها، لیبل پرینتر، برای فروشگاه های فله، ترازوی فروشگاهی لیبل زن و ... اضافه کرد.

پک کامل صندوق فروشگاهی هم، همین معنی را دارد، فقط باید توجه کرد که در این صنف، صندوق فروشگاهی، به کامپیوتر خاصی گفته می شود که برای فروشگاه ها طراحی شده و هم به لحاظ زیبایی و هم به لحاظ جمع و جور بودن، مورد پسند خیلی از فروشگاه ها می باشد ولی به لحاظ عملی، تفاوت چندانی با یک کامپیوتر یا رایانه معمولی یا یک لپ تاب ندارد.

 

صندوق فروشگاهی یا کامپیوتر

صندوق فروشگاهی، در واقع کامپیوتری هست که ظاهرش کمی متفاوت می باشد و بسیاری از فروشگاه ها، ترجیح می دهند که به جای آن یک لپ تاب یا کامپیوتر نو یا دست دوم تهیه کنند تا هزینه کمتری پرداخت کنند. الان در بازار کامپیوتر دست دوم، با مبلغی حدود پنج شش میلیون تومن، یک کامپیوتر دست دوم خوب به جای صندوق فروشگاهی دست دوم یا نو از دیوار یا شیپور، آن  را خرید و استفاده کرد.

برخی از مشتریان، به جای صندوق فروشگاهی، از اصطلاح دستگاه بارکدخوان هم استفاده می کنند.

نرم افزار فروشگاهی

نرم افزار حسابداری فروشگاهی، مهم ترین جزء اتوماسیون فروشگاهی یا همان سیستم کامل بارکدخوان فروشگاهی می باشد که قیمت پایین تری، نسبت به نرم افزارهای حسابداری جامع یا شرکتی دارند. البته باید توجه داشت که رنج قیمتی نرم افزار فروشگاهی، محدود نیست و قیمت های بسیار متفاوتی وجود دارند که لزوماً و در همه موارد با کیفیت و امکانات نرم افزار فروشگاهی رابطه مستقیم ندارند و برای خرید یک نرم افزار فروشگاهی خوب، بهتر است ابتدا با یک مشاور خوب که نرم افزارهای مختلف را می شناسد، صحبت کرد. نرم افزار فروشگاهی پیشنهادی ما، نرم افزار فروشگاهی آراد می باشد که برای سوپرمارکت ها، فروشگاه های لباس، لوازم خانگی و ... کاربرد دارد و برای هر کدام، نسخه خاصی وجود دارد که نیازهایشان در آن برآورده شده است.

نکته بسیار مهمی که در مورد نرم افزار فروشگاهی وجود دارد، این است که نرم افزار حسابداری فروشگاهی، صرفاً برای فاکتور زدن نیست و اگر نرم افزار امکانات حسابداری داشته باشد و شما تمام اتفاقات مالی از قبیل خرید، فروش، دریافت وجه، پرداخت وجه، انتقال وجوه بین حسابها و ... را در آن ثبت کنید، می توانید بدون اینکه نیازی به دانش حسابداری داشته باشید، گزارشهای مدیریتی مهمی از نرم افزار بگیرید که شما را در مدیریت فروشگاه و کسب و کار کمک کند.

نرم افزار فروشگاهی آراد
توضیحات: نرم افزار فروشگاهی آراد

نرم افزار های فروشگاهی ارزان قیمت یا گران قیمت هم در بازار وجود دارند، قاعدتاً نرم افزار های خیلی ارزان قیمت نمی توانند پشتیبانی خوبی داشته باشند به دلیل هزینه ای که یک شرکت برای پشتیبانی از مشتریان خود، باید پرداخت کند. 
 

بارکدخوان فروشگاهی

بارکدخوان، انواع مختلفی دارد؛ تک بعدی و دو بعدی، لیزری و نوری، با سیم و بی سیم یا حافظه دار، دستی و رومیزی (ثابت) که برای یک سوپرمارکت، بارکدخوان تک بعدی لیزری با سیم، مورد نیاز است. بارکدخوان لیزری به هیچوجه توصیه نمی شود، چرا که در خواندن بارکدهای مخدوش مشکل خواهد داشت، بارکدخوان دو بعدی هم یک سری جاهای خاص، مثل داروخانه ها و کارخانه ها مورد نیاز است، بارکدخوان بی سیم هم که بهتر است، آن را بارکدخوان حافظه دار، بنامیم، برای انبارگردانی مورد نیاز هست. با این وصف، در واقع چیزی به اسم بارکدخوان داروخانه وجود ندارد و منظور از آن همان بارکدخوان دو بعدی می باشد.

قیمت بارکدخوان از چند صدهزار تومن شروع می شود و قیمت یک بارکدخوان بیسیم دو بعدی اسکیپر حدود شش هفت میلیون می باشد.

 

فیش پرینتر

پس از نرم افزار فروشگاهی و بارکدخوان، سومین ابزار مورد نیاز برای صندوق فروشگاهی یا اتوماسیون فروشگاه، فیش پرینتر می باشد که برای چاپ فاکتور و فیش نوبت دهی و فیش رستوران و .. کاربرد دارد که بهتر است حرارتی و با سرعت بالا باشد، یک فیش پرینتر خوب مثل فیش پرینتر اسکیپر (SKIPPER) مدل SP230LB زیر چهار میلیون تومن می باشد. 

 

خرید صندوق فروشگاهی دست دوم توصیه می شود؟

خرید وسیله دست دوم، مسائل خودش را دارد و بستگی زیادی به شانس و اقبال دارد ولی راه حل بهتر آن است که به جای خرید صندوق فروشگاهی دست دوم، یک رایانه یا کامپیوتر دست دوم با کانفیگ مناسب خریداری گردد، در مورد بقیه تجهیزات، مثل بارکدخوان دست دوم یا فیش پرینتر دست دوم، بهتر است بیشتر تامل گردد، ما توصیه نمی کنیم. 

 

هزینه کلی پک کامل صندوق فروشگاهی چقدر است؟

یک کامپیوتر دست دوم با مانیتور و بقیه تجهیزات جانبی با قیمتی حدود هشت میلیون قابل تهیه می باشد، بارکدخوان خوب بر اساس تک بعدی و دو بعدی بودن و برند و ...، قیمتی حدود دو سه میلیون دارد، فیش پرینتر قیمتی حدود چهار پنج میلیون تومن و نرم افزار فروشگاهی خوب، قیمتی حدود پنج میلیون تومن و در مجموع با مبلغی حدود بیست میلیون تومن، می توان پک کامل صندوق فروشگاهی را خریداری و نصب کرد.

برای خرید بارکد خوان در کرج، تهران و ... در خدمت شما هستیم.

 

لینک هایی که می توانید قیمت های بارکدخوان، صندوق فروشگاهی، فیش پرینتر، نرم افزار و ... را در آنها ببینید.

 

لینک پک کامل صندوق فروشگاهی دیجی کالا

لینک قیمت دستگاه بارکدخوان سوپرمارکت